Evropské strukturální a investiční fondy, Operační program Výzkum, vývoj a vzdělávání

Bez povoleného JavaScriptu není tento web plně funkční!

MŠ Benešova II - Kytička

Mateřská škola Benešova II
 
Adresa:
Benešova 149/II, Kutná Hora
Zástupce ředitelky:
Pavla Skalická, DiS.
Učitelky:
Iva Pilcerová
  Iva Kacanová
  Iva Málková
  Libuše Hronková
  Jana Malá, DiS.
  Bc. Barbora Marek
  Bc. Kamila Stránská
Asistentka pedagoga: Monika Brodská
  Bc. Diana Opočenská
  Andrea Střemchová
Provozní zaměstnanci:
Jana Vančurová
  Lenka Marková
Telefon:
327 561 650
Email:
Provozní doba:
6:15 - 16:45 hodin
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Motto: Šťastný svět dětí

 VIZE MATEŘSKÉ ŠKOLY – BENEŠOVA II

 

Rády bychom s kolegyněmi trávily více času s dětmi v přírodě. Chceme připravovat dětem aktivní pohyb v blízkém okolí. Poznávat naše město, Kutnou Horu, její historii a památky. Plánovat půldenní i celodenní výlety do přírody – se svačinou, popřípadě obědem v batůžku. Přiblížit dětem volnočasové aktivity a hry ve venkovním prostředí, hry v lese, na zahradě, u vody. Vzdělávací nabídku přenášet do venkovních prostor zahrady mateřské školy i mimo areál.

S tím souvisí ekologická a environmentální výchova, která je nám blízká. Jsme zapojeni v pokračování projektu Po stopách odpadkového krále, v letošním roce s tematikou Tajemství živlů.

V rámci týdenní plánů zařazovat nová, zajímavá témata, jak pro nás, tak pro děti. Zařazovat do režimu dne experimenty, pokusy.

Rádi bychom ke všem již stálým spolupracím s kutnohorskými institucemi přidali Klub důchodců Kutná Hora. Trávit čas se starší generací, rozveselit je přítomností malých dětí, obohatit program hudebním vystoupením a od zkušených babiček a dědečků se něco naučit.

Chceme dětem jít příkladem pozitivními vztahy v kolektivu a spoluprací mezi námi. Učit je správnému chování ve společnosti a zároveň asertivitě. Vést je k sebeobsluze a samostatnosti. Budovat v nich důvěru v pedagoga, protože s námi tráví mnoho času.

Naším cílem je se aktivně sebevzdělávat v různých oblastech, především v revizi RVP, ŠVP a jejich propojení do TVP. Vzdělávat se v tématu práce s diagnostickým portfolie, samotnou diagnostikou a formativním hodnocením. Znát možnosti práce s dětmi s OMJ a rozvíjet je v českém jazyce. Vzdělávat se v rámci školní zralosti a díky tomu kvalitně připravit předškolní děti na vstup do základní školy.

 

Tento web využívá k poskytování služeb soubory cookies.

Více informací